O nas - STANDARD ORGANIZACYJNY UDZIELANIA TELEPORAD

1. Podczas trwania pandemii covid-19 w pierwszej kolejności pacjentowi proponowana jest wizyta w formie teleporady.
2. Informacje dotyczące zasad udzielania teleporad znajdują się na stronie www.spzoz.wroc.pl.
3. Pacjent ma prawo do zgłoszenia w trakcie teleporad woli osobistego kontaktu z personelem medycznym.
4. Teleporady udzielane są za pomocą łączności telefonicznej na podany przez pacjenta podczas rejestracji numer telefonu.
5. Dopuszcza się możliwość przesyłania przez pacjentów informacji w formie graficznej lub tekstowej na adresy e-mail podane przez personel placówki podczas rejestracji.
6. Termin teleporady ustalany jest podczas rejestracji telefonicznej.
Numery do rejestracji:
a) rejestracja ogólna: 71 316 00 00
b) Przychodnia Stare Miasto, pl. Dominikański 6 - tel. 71 344 43 63 lub 71 344 80 85
c) Przychodnia Grabiszyn, ul. Stalowa 50 - tel. 71 362 11 21 lub 71 362 15 10
d) Przychodnia Kozanów, ul. Dokerska 9 - tel. 71 373 88 42 lub 71 373 84 13
e) Przychodnia Stabłowice, ul. Stabłowicka 125 - tel. 71 354 31 69 lub 71 354 01 19

7. W ustalonym podczas rejestracji terminie lekarz/personel medyczny placówki łączy się telefonicznie z pacjentem. W przypadku nieskuteczności nawiązania połączenia, personel wykonuje 2 kolejne próby nawiązania połączenia w odstępie nie krótszym niż 5 min. Brak odpowiedzi ze strony pacjenta skutkuje anulowaniem wizyty.
8. Sposoby realizacji zleceń wystawianych przez personel medyczny:
a) e-recepta - Instrukcja o sposobie realizacji e-recepty
b) e-skierowanie - Instrukcja o sposobie realizacji e-skierowania
c) e- zlecenie na wyroby medyczne -Instrukcja o sposobie realizacji e-zlecenia na wyroby medyczne
d) zlecenia badań dodatkowych (laboratoryjnych lub obrazowych) można odbierać w rejestracji przychodni
e) jak założyć indywidualne konto pacjenta - Instrukcja o możliwości założenia przez pacjenta Internetowego Konta Pacjenta
9. Informacja o numerach telefonów, pod którymi są udzielane teleporady POZ została przekazana do NFZ i jest dostępna w serwisach internetowych Narodowego Funduszu Zdrowia.
10. Osoba udzielająca teleporady ma obowiązek przed jej udzieleniem potwierdzić tożsamość pacjenta na podstawie danych wskazanych w dokumentacji medycznej lub deklaracji wyboru.
11. Osoba udzielająca teleporady ma obowiązek dokonania adnotacji w dokumentacji medycznej o realizacji świadczenia zdrowotnego w formie teleporady.
12. Teleporady muszą być przeprowadzane w warunkach gwarantujących poufność, w tym zapewnienie braku dostępu osób nieuprawnionych do informacji przekazywanych za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności w związku z udzieleniem teleporady
13. W przypadku przekazywania informacji dotyczącej stanu zdrowia pacjenta, w tym cyfrowego odwzorowania dokumentacji medycznej, za pośrednictwem systemów teleinformatycznych, stosowanie rozwiązania techniczno-organizacyjne służące zapewnieniu transmisji dokumentów elektronicznych w postaci graficznej i tekstowej, muszą zapewniać ich integralność oraz ochronę przed nieuprawnionym wykorzystaniem, przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utraceniem, zmodyfikowaniem, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem;
14. Osoba udzielająca teleporady na podstawie badania podmiotowego i po analizie dostępnej dokumentacji medycznej pacjenta, w tym udostępnionej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, musi ustalić czy:
a) udzielenie świadczenia zdrowotnego, w tym ustalenie, czy teleporada jest wystarczająca dla problemu zdrowotnego będącego jej przedmiotem,
b) poinformować pacjenta o konieczności udzielenia świadczenia zdrowotnego w bezpośrednim kontakcie z pacjentem, jeżeli charakter aktualnego problemu zdrowotnego uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie teleporady.

Udzielamy świadczeń zdrowotnych finansowanych przez NFZ oraz na zasadach komercyjnych.
Prowadzimy profilaktykę chorób i promocję zdrowia.

Podstawy prawne, cele, zadania, strukturę organizacyjną oraz gospodarkę finansową Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ określa statut.

Regulamin Organizacyjny Wrocławskiego Centrum Zdrowia precyzuje organizację wewnętrzną i zasady funkcjonowania Centrum oraz organizację procesu udzielania świadczeń zdrowotnych.

Zasady pracy przedsiębiorstwa oraz najważniejsze decyzje na poziomie zarządzania strategicznego podejmowane są przez Dyrekcję.

Sprawozdanie finansowe Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ za 2014 rok

Świadczymy usługi na najwyższym poziomie, a dobro i satysfakcja pacjenta to nasz cel.

Potwierdzeniem rzetelności, solidności i jakości usług świadczonych przez placówki Wrocławskiego Centrum Zdrowia są liczne certyfikaty, nagrody i wyróżnienia.

Dane teleadresowe i telefoniczne do komórek administracyjnych, Rzecznika Praw Pacjenta oraz kierowników przychodni.

Zasady reklamy produktów leczniczych na terenie WCZ oraz zasad odwiedzania przez przedstawicieli medycznych lub handlowych osób zatrudnionych w Centrum, uprawnionych do wystawiania recept


Od 16.05.2016 do 15.09.2016 Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ realizuje projekt pn."Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zasady przyjmowania pacjentów Wrocławskiego Centrum Zdrowia SPZOZ w czasie pandemii

Wprowadza się Standard Organizacyjny Udzielania Teleporad we Wrocławskim Centrum Zdrowia

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności.