Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ stara się zapewnić swoim pacjentom najlepszą możliwą opiekę i leczenie. Wszelkie uwagi z Państwa strony, zarówno te pozytywne jak i negatywne, są rozpatrywane i pomagają nam podnosić poziom naszych usług.
Jeżeli macie Państwo jakieś uwagi, prosimy nas o tym poinformować.
Pełnomocnik do Spraw Praw Pacjenta:
Piotr Wanatowicz
tel. 71 391 17 42
e-mail: pwanatowicz@spzoz.wroc.pl
Procedura składania skarg:
W przypadku złożenia skargi ustnie, Pełnomocnik sporządza protokół ze skargi, który musi podpisać osoba składająca skargę. Skargi anonimowe nie są rozpatrywane. Pełnomocnik w ciągu 14 dni rozpatruje złożoną skargę i przygotowuje na nią odpowiedź.
Niektóre ambulatoryjne świadczenia specjalistyczne są udzielane tylko na podstawie skierowania wystawionego przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Pacjent ma prawo wybrać specjalistę spośród wszystkich, mających podpisaną umowę z NFZ.
Od 1 stycznia 2013 r. prawo do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych można potwierdzić za pomocą dokumentu elektronicznego (eWUŚ), przedstawienie papierowego dokumentu (np. RMUA) lub złożenie oświadczenia.
Tutaj znajdują się informacje na temat terminów realizacji recept.