ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
Projekt, druk i dostawę kalendarzy trójdzielnych i kalendarzy biurkowych (piramidek)
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 Euro
1.Zamawiający:
Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ
ul. Podróżnicza 26/28,
53-208 Wrocław
2.Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Klasyfikacja zamówienia wg CPV:
30199792 – 8 kalendarze
79822000 – 2 usługi składu
79824000 – 6 usługi drukowania i dystrybucji
Opis przedmiotu zamówienia:
Projekt, druk i dostawę kalendarzy trójdzielnych i kalendarzy piramidek wraz z podatkiem VAT.
RODZAJ | Ilość [szt.] | Cena jednostkowa brutto za jedną sztukę [zł] | Wartość brutto [zł] | Wartość brutto słownie [zł] | |
1 | Kalendarz biurkowy typu piramidka z możliwością zapisywania notatek. Stojak format po rozłożeniu 180x370 mm, karton 350g, bez zadruku bigowanie 3x. Kalendarium 180x180 mm, rozkład tygodniowy, druk 4/0, kreda matowa 170g. | 80 | |||
2 | Kalendarz trójdzielny, wypukła główka z folią błysk, wymiary (820x320 mm) | 220 |
Kalendarze muszą być dostarczone do dnia 6.12.2019r.
UWAGA!
3. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie stosował następujące kryteria:
K1 - CENA OFERTY – waga 70%
K2 – ESTETYKA GRAFICZNA – waga 30%
Liczba punktów jaką otrzyma oferta obliczana będzie wg wzoru:
gdzie:
P – łączna liczba punktów
K1 – liczba punktów przyznanych dla kryterium CENA OFERTY (w przedziale od 0 do 100)
K2 – liczba punktów przyznanych dla kryterium ESTETYKA GRAFICZNA (w przedziale od 0 do 100)
3.2. Sposób przydzielenia punktów w kryterium CENA OFERTY (waga 70%)
Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium cena oferty zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w specyfikacji. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym.
Punkty będą liczone według wzoru:
gdzie: K1 – ilość punktów w ramach kryterium ceny (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa cena ofertowa brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena brutto oferty ocenianej
3.3. Sposób przydzielenia punktów w kryterium ESTETYKA GRAFICZNA
Zamawiający dokona oceny w zakresie kryterium ESTETYKA GRAFICZNA na podstawie projektów złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą.
Zamawiający przydzielać będzie punkty w sposób następujący:
a) za estetykę przedstawionych projektów graficznych innych niż kalendarze wyróżniającą się ciekawymi elementami wizualnymi, estetyką i nowoczesnością projektów – Zamawiający przyzna od 0 do 40 punktów,
b) za estetykę przedstawionych projektów graficznych kalendarzy trójdzielnych wyróżniającą się ciekawymi elementami wizualnymi, dobrym rozplanowaniem kalendarium, estetyką i czytelność projektów – Zamawiający przyzna od 0 do 30 punktów,
c) za estetykę przedstawionych projektów graficznych kalendarzy biurkowych wyróżniającą się ciekawymi elementami wizualnymi, za dobre rozplanowane kalendarium za estetykę i czytelność projektów zapewniającą swobodne wykonywanie notatek – Zamawiający przyzna od 0 do 30 punktów,
Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane indywidualnie przez poszczególnych członków Komisji działającej w imieniu Zamawiającego, w skali punktowej w maksymalnej ilości 100 punktów. Przyznane punkty zostaną dodane oraz podzielone przez ilość członków zespołu oceniającego dokonujących oceny. Powyższy wynik będzie stanowił liczbę punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ESTETYKA
GRAFICZNA.
4.Warunki przystąpienia do składania ofert
W okresie ostatnich 2 lat oferent realizował co najmniej dwie umowy na realizację kalendarzy trójdzielnych i kalendarzy biurkowych (piramidek) w kwotach każdej z tych umów nie mniejszej niż 1000 zł.
5.Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Gotowe kalendarze mają zostać dostarczone na adres: Wrocławskie Centrum Zdrowia SPZPZ ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław do dnia 6.12.2019r.
6.Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poda nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano, na stronie internetowej www.spzpz.wroc.pl.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wykonawcą. W przypadku odmowy wykonania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z oferentem, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienia zaoferowanej ceny oraz zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek z ofert.
7.Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty wraz z portfolio należy składać w formie pisemnej do dnia 12.11.2019 do godz. 12:00.
w sekretariacie Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ, ul. Podróżnicza 26/28.
Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie w godzinach 9:00-14:30
Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera.
8.Opis warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
- wypełnionego formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 1,
- dostarczenie portfolio zawierającego przykłady realizowanych zleceń projektu i druku w tym przykłady realizowanych kalendarzy trójdzielnych i piramidek.
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
Termin związania z ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
9.Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
pisemnie na adres: Wrocławskie Centrum Zdrowia SP ZOZ
ul. Podróżnicza 26/28, 53-208 Wrocław
a) e-mailem mszczesniak@spzoz.wroc.pl
b) osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami:
-Piotr Wanatowicz tel. 71 391 17 42
-Monika Szczęśniak, tel. 71 391 17 57
10. Warunki płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie po odbiorze końcowym i rozliczeniu wszystkich robót, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie 14 dni – usługi i dostawy od daty ich doręczenia Zamawiającemu.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- załącznik nr 2 – wzór umowy
RODO - informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2];
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego